CarsAcademy past kennis en ervaring toe in een aantal trainingen en workshops. Zo kunt u als dealer van één van onze producten een training volgen voor de montage. Verder verzorgen wij commerciële trainingen voor autobedrijven.

Het doel van de trainingen is uw medewerkers bewust maken van hun rol en technieken bijbrengen om uw klant nog beter te kunnen bedienen. Elke training wordt in overleg met u samengesteld zodat de training perfect aansluit bij uw wensen.

 

Training Sistema-Gopren

Als u dealer wordt van Sistema-Gopren via Stability4cars dan zal uw monteur verplicht een training volgen. De training bestaat uit een praktijk gedeelte, waarbij de montage van PU-elementen centraal staat. Het theoretische gedeelte leert de monteur inzicht te krijgen in de werking en advisering bij diverse situaties. De training wordt afgesloten met een toets. Als beide delen met positief gevolg zijn afgelegd zal de betreffende monteur een certificaat ontvangen.

Workshop

Soms is het belangrijk om uw klanten een extra stuk informatie te geven. Dit kan op veel manieren echter wat is de meest directe manier. Een mail sturen of een advertentie plaatsten kan reacties opleveren maar wat dacht u van een workshop waarbij u uw klant of een bepaalde klantgroep uitnodigt om informatie te krijgen over een onderwerp wat voor deze groep interessant is. Zo bereikt u elke deelnemer in de betreffende groep en kan er direct gereageerd worden of kan men direct vragen stellen. Wij verzorgen deze workshops van A tot Z zoals uw klant dat van u zou verwachten.

Maatwerk trainingen

CarsAcademy verzorgt trainingen voor autobedrijven.

Hieronder een aantal onderwerpen:

Telefoontraining: een telefoon is een belangrijk middel om uw klanten te benaderen en andersom. Daarom is een telefoongesprek erg belangrijk. Een duidelijk en helder gesprek is de basis voor een tevreden klant.

Klachtbehandeling: een klacht is een kans. Het correct afwikkelen van een klacht lijkt soms simpel, echter in de praktijk blijkt dat klacht vaak niet juist of helemaal niet worden opgelost. Hoe vaak ontvangt u een verzoek om een mening te geven over een dienst of een product? En hoe vaak ontvangt u een reactie?

Verkoop extra omzet: Hoe verkoopt u uw extra producten of diensten zonder dat uw klant dit ziet als onnodig en kostenverhogend? Het pakje kauwgom bij de kassa van het tankstation, interessant of irritant?

Heeft u een ander onderwerp wat u wilt laten of wilt u een offerte voor een training. Vul het contactformulier in of bel met Stability4cars 071 – 364 5529.

Bekijk onze dealers

of vraag vrijblijvend informatie aan.